Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 07:42:17 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01077 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, 
Väljavahi-Uuetoa (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist abihoone kavandamiseks Iira külas 
Väljavahi-Uuetoa maaüksusele. Eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel ja Rapla valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Ettepanekud palun esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Kui 
kõik sobib, võib kaasamiskutsele jätta vastamata. Transpordiameti kaasamise 
tingib tegevuste kavandamine riigimaantee kaitsevööndisse ja lennuvälja 
piirangupinna alale.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26890068>  (menetlus nr: 
415162), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister